Arkisto

  

  • Luonto vetovoimatekijänä: “Kukoistavan kunnan luontobongaus” kampanjan kuvaukset ovat käynnistyneet

    Suomen kasvukäytävän toimintakausi 2019-2025 huipentuu kesäkuussa julkaistavaan “Kukoistavan kunnan luontobongaus” -videokampanjaan, jonka tavoitteena on nostaa esiin kasvukäytävän kuntien upeita luontokohteita – niiden saavutettavuutta, ainutlaatuisuutta ja elämyksellisyyttä. Kampanjan kasvoina nähdään näyttelijä Antti Reini, joka johdattelee katsojat mukaan bongausretkelle lämpimällä ja humoristisella otteella.

    Luonto ja laadukkaat luontokohteet ovat keskeinen vetovoimatekijä Suomen kasvukäytävän kunnissa. Ne vaikuttavat niin asuinpaikan, matkakohteen kuin yrityksen sijainnin valintaan. Yhteys luontoon tukee hyvinvointia, luovuutta ja kestävää elämäntapaa. "Luonnon keskellä, mutta yhteyksien päässä" on useiden kasvukäytävän kuntien valttikortti.

    Kampanjan kuvaukset käynnistyivät Helsingistä ja kesän aikana projekti tuo esiin 34 valittua luontokohdetta eri puolilta kasvukäytävää. Videot ovat tunnelmallisia ja helposti lähestyttäviä – yhdistäen huumoria, pohdintaa ja visuaalista lumoa.

    Kampanjan videot julkaistaan kesän aikana Suomen kasvukäytävän ja kuntien viestintäkanavissa. Kaikki mukana olevat kunnat saavat videot omaan käyttöönsä. Kampanja tarjoaa kunnille tilaisuuden nostaa esiin omia luontokohteitaan osana korkeatasoista ja houkuttelevaa kokonaisuutta. Yhteinen näkyvyys vahvistaa alueen vetovoimaa, tukee kesämatkailua ja tuo kasvukäytävän elinvoiman konkreettisesti esiin – luonnon kautta.

    Kasvukäytävä toivottaa virkistäviä luontohetkiä koko reitin varrelle! Kaikki videot ja bongausreitti kerätään myös verkkosivuillemme, jonne se julkaistaan pian.

    Tagit: Tiedote  
      Takaisin